aftellen. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Britt Lauret - WaarBenJij.nu aftellen. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Britt Lauret - WaarBenJij.nu

aftellen.

Door: Britt Lauret.

Blijf op de hoogte en volg Britt

12 April 2016 | Curaçao, Willemstad

Bon Tardi!

Op dit moment heb ik een studie uur, maar aangezien al mijn opdrachten klaar zijn, en ik weinig te studeren heb, vond ik het wel een mooie gelegenheid om nog eens een reisverslagje online te gooien.

Het laatste verslag is ondertussen alweer een maand geleden, en het hoogtepuntje daar uit was dat Nick hier heen zou komen.

16 maart kwam hij hier aan, en zagen we elkaar eindelijk weer na bijna 4 maanden.
We hadden van te voren niet echt plannen gemaakt, en zouden wel zien wat we gingen doen. Uiteindelijk is het een bomvolle planning geworden en hadden we eigenlijk tijd tekort.
We hebben gesnorkeld met schildpadden, gekanood (wat een lelijk woord) bij Cas Abao, de Christoffelberg beklommen, veel op het strand gelegen, nog meer gegeten en gedronken en natuurlijk gefeest.
Ook zijn we naar Shete Boca en de Hato Caves geweest.
Helaas is onze vakantie echt voorbij gevlogen, en Nick is alweer meer dan 2 weken terug thuis.

STAGE

op stage gaat het nog steeds goed. Aankomende donderdag, vrijdag, maandag en dinsdag mag ik weer als verantwoordelijke werken. En volgende week woensdag staat er weer een tripje naar het strand met een aantal bewoners op de planning. Heel leuk allemaal. Al moet ik toegeven dat ik al heel erg naar 10 mei uitkijk, dat is mijn laatste werkdag. Niet omdat ik het werk niet leuk vind, maar sinds dat Nick naar huis is, wil ik eigenlijk ook wel graag terug naar Nederland. En nu weet ik wat jullie denken "Britt er willen wel 100 mensen met jou ruilen" en "het is nog maar zo kort". I KNOW, maar dat neemt niet weg dat ik thuis ondertussen alles en iedereen wel begin te missen. Ik ben dan ook al bijna 5 maanden weg.
+ ik heb ondertussen geen rug meer over van het tillen en trekken aan mensen hier. Het begrip ergonomisch werken kennen ze hier zeker wel, maar is nog al anders dan dat wij dat in Nederland kennen.

Op dit moment moet ik nog precies 4 weken werken, en daarna hebben Amy en ik allebei nog 10 dagen vrij. En dan is het alweer tijd om naar huis te komen.
Als ik nu terug kijk op de afgelopen maanden, dan is het echt voorbij gevlogen. Dus deze 4 weken zullen waarschijnlijk ook zo om zijn.

Gelukkig staan er nog wel veel leuke dingen op de planning voordat we dit mooie eiland moeten verlaten. Een voorbeeldje hiervan: Aankomende vrijdagavond gaan we met bijna alle huisgenoten en nog wat andere mensen 2 uur rond touren in een loco bus. Een grote gekleurde bus zonder ramen, met keiharde muziek en de nodige drankjes. We worden opgehaald en terug afgezet bij Wet and Wild, dus kunnen we gelijk verder feesten.
Eigenlijk is het leven hier wel prima hoor. (Waarom wil ik eigenlijk naar huis?)

Nou, over 40 dagen ben ik weer in Nederland te vinden, dus tot snel iedereen!

liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Britt

Lieve mensen, Via deze manier wil ik jullie graag op de hoogte houden van ons grote stageavontuur in Curacao. De komende 6 maanden zal ik proberen om afentoe een leuk verslagje online te zetten. Liefs, Britt

Actief sinds 28 Nov. 2015
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 6031

Voorgaande reizen:

28 November 2015 - 21 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: