Curacao, vakantie en een klein beetje stage. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Britt Lauret - WaarBenJij.nu Curacao, vakantie en een klein beetje stage. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Britt Lauret - WaarBenJij.nu

Curacao, vakantie en een klein beetje stage.

Door: Britt Lauret.

Blijf op de hoogte en volg Britt

08 December 2015 | Curaçao, Willemstad

Lieve mensen,

ons heerlijke vakantieweekje zit er alweer op, en we zijn vandaag aan onze tweede stagedag begonnen.
Zoals sommige al weten is onze eerste week niet helemaal soepel verlopen. Toen we hier vorige week aankwamen kregen we al redelijk snel te horen dat we nog 2 maanden langer een kamer moesten delen. Nou vinden Amy en ik elkaar erg lief, maar om nou 2 maanden aan een stuk op elkaars lip te zitten is niet precies wat we in gedachten hadden.
Het bleek nogal moeilijk te zijn om ons te geven wat we geboekt hadden, daarom zijn we zelfs nog naar een ander huis opzoek gegaan. Uiteindelijk is is er in ons huidige huis toch een oplossing gekomen, waardoor we hier niet weg gaan. Wel moeten we 1 of 2 keer van kamer verhuizen.
Toen dat allemaal ver opgelost was begon het tweede drama, een auto regelen. Het was al een hele klus om een auto te vinden, maar na verschillende verhuurbedrijven af te zijn gegaan is het ons toch gelukt. Ons "koetje boe" (jullie zullen bij het zien van de foto wel begrijpen waarom hij zo heet). Helaas begaf onze koe het na 3 dagen precies op een plek waar we niet mochten staan, en moesten wij de dag erna om 8 uur op stage zijn. Gelukkig zijn we allebei naar stage gebracht.
Tijdens mijn middagpauze stond de verhuurmeneer ineens voor m'n neus, de auto was opgehaald en gemaakt. Dus wij tuffen weer vrolijk rond in onze koe.
En toen kwam het (hopelijk) laatste probleem; stage. Na 5 minuten kreeg ik al te horen dat ik vanaf februari naar een PG afdeling moet, terwijl ik helemaal gelukkig was met mijn stage op een somatische afdeling. Gisteren was ik hier echt nog een beetje verdrietig om, maar aan de andere kant: IK ZIT IN CURACAO. ik kan hier nu wel boos, verdrietig en chagrijnig zijn, maar daar schiet ik heel weinig mee op. Ik heb me voorgenomen om gewoon keihard aan mijn opdrachten te gaan werken, op wat voor afdeling dan ook. En eind mei kom ik terug als verpleegkundige! (hoop ik dan toch).

Maar goed, nu de leuke berichten, want het moet natuurlijk niet lijken dat ik hier depressief in een hoekje zit.

Wat is het hier mooi! De stranden zijn wit, de zee is blauw en super helder, het is heerlijk weer en we hebben super leuke huisgenoten!

We zijn al bij mambo beach, grote knip en playa lagun geweest waar we onze ogen toch wel uitkeken. Vooral grote knip was heel gaaf. Samen met 2 huisgenootjes en een vriendin van hun hebben we gesnorkeld, dat was echt super leuk en mooi!
We moeten wel overal met de auto naar toe, maar we zitten wel op loopafstand van Ocean Club Saint Tropez, dat is wel heel fijn!
Ook het uitgaan is hier heel gezellig, ookal zijn we nog niet super veel uit geweest. Het lijkt wel of ik nog steeds een jetlag heb...
Verder zijn we lekker een aantal keer uiteten geweest, want dat mag tenslotte als je vakantie hebt!

Ik hoop dat jullie zo weer een beetje op de hoogte zijn van ons avontuur. Denk alsjeblieft niet dat we het hier niet naar ons zin hebben, want dat is absoluut niet zo.

liefs Britt en Amy.

p.s Ik wil eigenlijk niet nog meer klagen maar er zitten hier zulke vieze kakkerlakken. Ik heb het huis alweer bij elkaar gekrijst omdat er eentje van onder de koelkast vandaan kwam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Britt

Lieve mensen, Via deze manier wil ik jullie graag op de hoogte houden van ons grote stageavontuur in Curacao. De komende 6 maanden zal ik proberen om afentoe een leuk verslagje online te zetten. Liefs, Britt

Actief sinds 28 Nov. 2015
Verslag gelezen: 520
Totaal aantal bezoekers 6040

Voorgaande reizen:

28 November 2015 - 21 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: